Gila!! Gadis Buat 100 Suntikan Silikon Untuk Besarkan Bibir

Wednesday, January 16, 2013 by



Gadis Suntik Silikon




“Punyai bibir yang besar meningkatkan tahap keyakinan saya. Ibu bapa saya juga gembira untuk saya. Mereka tidak kisah dengan penampilan saya. Ada kawan-kawan yang menasihatkan saya untuk tidak menyuntik membesarkan bibir lagi, tapi saya belum puas lagi.”

Itulah kata-kata yang diluahkan oleh seorang gadis Rusia, Kritstina Rei, 22.

Sehingga ke hari ini, dia sudah membuat 100 suntikan silikon di bibirnya.

Hasil suntikan itu telah merubah seratus peratus wajah sebenar Kristina yang sebelum ini menampakkan dirinya adalah seorang gadis yang ayu dan jelita.

Punca utama dia melakukan suntikan pembesaran bibir adalah kerana sentiasa berfikir yang dia memiliki bibir kecil yang dilihat terlalu hodoh.

Malah, sejak dari sekolah lagi, Kristina sering kali diejek dengan perkataan ‘hodoh’ oleh rakan-rakan sekolahnya.

“Sejak berumur empat tahun lagi, saya sering memikirkan bibir saya terlalu nipis dan kecil hinggakan rakan-rakan mengejek saya hodoh,” kata Kristina.

Bukan sahaja menerima ejekkan dari rakan-rakan telah membuatkan Kristina menyuntik bibirnya, tetapi kerana terlalu meminati watak kartun, Jessica Rabbit, Kristina sanggup bergadai nyawa asalkan dia puas dengan perubahan bentuk bibirnya.

Dia mulai menyuntik bibirnya ketika berusia 17 tahun lagi.

Sejak dari hari itu, dia pastinya akan menjadi pelanggan tetap di klinik di kawasan perumahannya untuk proses suntikan yang seterusnya.

Tindakan Kristina yang membesarkan bibirnya sering kali mengundang pelbagai kata-kata buruk dari orang ramai.

Namun, Kristina langsung tidak kisah asalkan dia dapat mencapai kepuasan hatinya.

“Saya tahu, ramai yang fikir saya pelik, tapi saya tidak kisah. Ramai yang memanggil saya sebagai lelaki, tapi pada saya, mereka itu bodoh,” katanya.

Biarpun sudah menyuntik 100 kali, Kristina ternyata tidak puas lagi dan masih lagi mahu menyuntik bibirnya untuk beberapa kali.

Bukan itu sahaja, dia juga dalam perancangan untuk membesarkan payudaranya dari saiz C kepada DD.




2


3

4



0 comments:

Post a Comment

KOMEN @ AKU BUDAK KOLA©