Wanita Dicabul Ketika Tertidur Dalam 'Cyber Cafe'

Thursday, September 13, 2012 by


Seorang lelaki telah ditahan polis selepas didakwa mencabul salah seorang dari dua wanita yang sedang tidur dan turut mencuri telefon bimbit mangsa serta wang di sebuah internet kafe ni bandar Jinjiang, Wilayah Fujian Timur China.

Pada 4 September lepas, dua wanita dilihat sedang tidur dalam kafe tersebut melalui rakaman CCTV. Mereka berdua tidur ditempat duduk kafe tersebut selepas kepenatan.

Pada pagi berikutnya, seorang lelaki telah masuk ke kafe tersebut dan terus menuju ke arah dua wanita itu dalam keadaan yang mencurigakan. Kemudian, lelaki tersebut mengambil telefon bimbit wanita yang memakai skirt putih yang berada di atas meja komputer.

Sejam kemudian, lelaki itu kembali dan mendapati kedua-dua wanita itu masih lagi tidur nyenyak. Beliau kemudiaanya menghampiri salah seorang dari mereka dan meramas payudara dan kemaluan mangsa lebih dari 10 minit. Lelaki itu kemudiannya turut mengambil wang tunai yang disimpan di dalam baju dalam wanita itu.

CCTV kafe internet itu berjaya merakamkan semua adegan yang dilakukan oleh lelaki berkenaan. Mereka kemudiannnya menghantar rakaman tersebut kepada pihak polis.

Lelaki berkenaan ditahan sejurus dia kembali semula ke kafe berkenaan pada keesokan harinya.

0 comments:

Post a Comment

KOMEN @ AKU BUDAK KOLA©