Bekas Perdana Menteri Bayar RM500,000 Kepada Pelacur

Saturday, April 14, 2012 by
 Karima El Mahroug (Ruby 'Heart Stealer' Rubacuori).

ROME: Bekas Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi membayar lebih 100,000 pound (RM500,000) kepada pelacur yang dijangka memberi keterangan dalam perbicaraan kes pelacuran ‘bunga bunga.’

Peguamnya semalam mengesahkan bayaran itu dibuat, tetapi menafikan ia cubaan untuk mempengaruhi keterangan wanita berkenaan.

Rekod bank yang diperoleh pendakwa raya menunjukkan bilionair itu membayar RM525,000 kepada bintang harapan Anglo-Itali yang kemudian menjadi ahli politik, Nicole Minetti dan gadis panggung yang menghadiri partinya iaitu pasangan kembar Imma serta Eleonora De Vivo.

  Bekas Perdana Menteri Itali,Silvio Berlusconi


PASANGAN kembar Imma dan Eleonora De Vivo.

Ketiga-tiganya akan dipanggil sebagai saksi dalam perbicaraan Berlusconi, yang menghadapi tuduhan membayar untuk mendapatkan khidmat seks kepada pelacur bawah umur, penari keturunan Maghribi yang bergelar Ruby atau ‘si pencuri hati.’

Berlusconi juga dituduh menyalahgunakan jawatannya apabila cuba membebaskan wanita itu daripada tahanan polis.

Perbicaraan yang bermula setahun lalu itu masih berjalan dan disambung Isnin ini.

Berlusconi dan Ruby atau nama sebenarnya Karima El Mahroug menafikan tuduhan itu.

Menurut pendakwa raya, kembar De Vivo antara lebih 30 wanita yang didakwa dibayar Berlusconi untuk mendapatkan khidmat seks.

Berlusconi sebelum ini pernah berkata, walaupun dia ‘nakal,’ dia memerlukan stamina lelaki berusia 30 tahun untuk melakukan perbuatan sedemikian.

Nicole yang mempunyai ibu yang bekerja sebagai jurulatih tari dan berasal dari Britain tetapi tinggal di Itali, dituduh dalam perbicaraan berasingan kerana mendapatkan pelacur untuk parti seks ‘bunga bunga’ Berlusconi di kediamannya di luar Milan.

Berlusconi, 75, menegaskan parti yang diadakan di kediamannya itu hanya parti makan malam untuk rakan dan pembantunya. - Agensi

0 comments:

Post a Comment

KOMEN @ AKU BUDAK KOLA©