Gambar Pemilik Peugeot CDM25 'Samseng Kampung Dusun'

Wednesday, July 16, 2014 by




Inilah gambar Kiki Kamaruddin, pemilik kereta Peugeot CDM25 yang memaki hamun dan memukul kereta seorang lelaki tua dengan “steering lock”.


Beberapa jam lepas kata kunci atau keyword “CDM25″ dan “Steering Lock” menjadi trending di laman sosial facebook dan twitter. Keadaan ini berlaku ekoran daripada sebuah video “wanita mengamuk kereta dilanggar” yang telah dimuatnaik di laman sosial.

Video yang berdurasi 2 minit 23 saat itu menunjukkan aksi seorang wanita memaki hamun dan memukul kereta lelaki tua dengan “steering lock”. Wanita itu dikatakan berang dengan lelaki tua berbangsa cina yang melanggar kereta barunya lalu bertindak di luar jangkaan dengan mengetuk bonet depan kereta.




Walaupun hanya sedikit sahaja keretanya tercalar akibat pelanggaran kecil itu, tetapi kerana berang wanita itu sanggup menghentak “steering lock” di atas bonet depan kereta lelaki tua itu.


Kereta Peugeot CDM25 tersebut di daftarkan atas nama syarikat Rangkaian Kerja Kahwin Sdn Bhd yang beralamat di Puchong.



Ekoran daripada tersebarnya video “wanita mengamuk kereta kereta dilanggar”, ramai masyarakat di Malaysia mula menghentamnya di laman sosial. Mengikut komen yang diteliti di laman sosial ada pengguna laman sosial berkata akaun peribadi facebook, nombor telefon wanita ini mula ditutup. Mungkin kerana malu atau tertekan dengan kecaman ramai pihak.



Ini adalah beberapa keping gambar atau wajah sebenar pemilik kenderaan jenis Peugeot 208 CDM25. Melihat kata-kata pujangga dari gadis ini boleh membuatkan anda “tidak kering gusi”.



Saksikan video yang berdurasi 2 minit 23 saat itu menunjukkan aksi seorang wanita memaki hamun dan memukul kereta lelaki tua dengan “steering lock”.


0 comments:

Post a Comment

KOMEN @ AKU BUDAK KOLA©