Suami Kelar Leher Isteri Diburu Polis

Thursday, August 02, 2012 by
PREMANANTH (kiri) diburu polis selepas menghilangkan diri sebaik mengelar leher isterinya di bandar Tasek Mutiara, Simpang Ampat, Nibong Tebal semalam.

NIBONG TEBAL – Seorang wanita kini berada di ambang maut selepas dia cedera parah apabila lehernya dikelar oleh suaminya yang gagal mengawal emosi ketika bertengkar mengenai penceraian dan hak penjagaan anak yang berlarutan sejak tujuh bulan lalu.

Kejadian pukul 7 pagi di sebuah rumah di Bandar Tasek Mutiara, Simpang Ampat, dekat sini itu mengakibatkan operator kilang, R. Sawarwathi, 36, koma dan kini menerima rawatan lanjut di Hospital Seberang Jaya (HSJ) selepas dia dapat diselamatkan ketika menerima rawatan awal di Hospital Sungai Bakap (HSB).

Polis kini memburu suaminya, N. Premananth, 41, yang telah menghilangkan diri selepas kejadian. Pihak berkuasa itu percaya yang lelaki itu masih berada di dalam negeri ini.

Difahamkan, kejadian berlaku apabila kedua-duanya yang sudah tinggal sebumbung akibat konflik rumah tangga gagal mencapai kata persetujuan ketika bertengkar.

Premananth dikatakan datang ke rumah didiami isterinya dan ketika itu, dua anak mereka masing-masing berusia lapan dan 11 tahun berada di rumah bapa Sawarwathi di dalam kawasan taman perumahan sama.

Oleh RIZAM ZAKARIYA

0 comments:

Post a Comment

KOMEN @ AKU BUDAK KOLA©