7 Jenis Makanan Yang Boleh Meningkatkan Tenaga Seksual Anda...

Wednesday, August 17, 2011 by
http://akubudakkola.blogspot.com



Tahukah anda amalan diet pemakanan juga boleh memberikan tenaga tambahan dalam hubungan intim,selain daripada senaman, urutan dan pengambilan ubat-ubatan.
Berikut adalah senarai tujuh jenis makanan yang boleh membantu meningkatkan sensasi hubungan seks anda.

1) Pisang

Pisang mengandungi banyak enzim bromelain di mana ia di laporkan boleh meningkatkan daya dan tenga seks anda. Ia juga mengandungi vitamin B di mana ia boleh meningkatkan tenaga keseluruhan badan anda.

2) Tiram

Berdasarkan kajian, tiram mengandungi sejenis asid amino yang boleh meningkatkan keinginan seks dan menguatkan organ seks lelaki.

3) Bawang

Bahan di dalam bawang iaitu garlicin membantu sistem badan untuk meningkatkan jumlah darah memasuki organ seks. Ini membolehkan organ seks berfungsi dengan lebih baik.

4) Almond

Almond mengandungi bahan yang membantu penghasilan hormon perangsang seks manusia. Selain itu, bau dari almond boleh meningkatkan berahi seorang wanita. Untuk menghangatkan suasana di dalam bilik, anda boleh menyalakan lilin yang ada bau – bauan almond.

5) Daun saderi atau selery

Daun saderi mengandungi adrosterone iaitu salah satu hormon lelaki yang boleh membantu lelaki untuk meningkatkan daya seksnya. Penangan hormon ini sangat kuat dan boleh membuatkan wanita menjerit kepuasan hasil stamina yang menakjubkan dari sang lelaki.

6) Strawberry

Bau dan rasa strawberry boleh meningkatkan daya imaginasi seks anda pada tahap yang menakjubkan. Hubungan seks anda akan jadi lebih liar dan sensasi hasil penangan imaginasi seks anda.

7) Coklat.

Coklat akan menjadikan minda kita gembira dan relaks. Pengambilan coklat sebelum hubungan seks di adakan akan memberi impak yang sangat tinggi dalam hubungan seks anda. Hubungan seks akan terasa nikmatnya jika kita melakukannya dengan penuh rasa tenang.

0 comments:

Post a Comment

KOMEN @ AKU BUDAK KOLA©